top of page

Globální tváří značky Baťa se stala česká zpěvačka Lenny

Značka Baťa představila novou tvář pro nadcházející rok 2018, kterou se stala úspěšná zpěvačka Lenny a je to zcela poprvé, co se celosvětovou tváří Bata Global stala česká osobnost. Spolupráce s talentovanou hudebnicí, jejíž mediální popularita úspěšně roste a šíří se po celé Evropě, byla oficiálně oznámena 28. dubna 2018 na akci Bata Fashion Weekend v Miláně. Kromě globální ambasadorské role, zastane i tu lokální – v České republice a na Slovensku. Kampaň oficiálně odstartuje 1. května, ale firma na ni teasuje už nyní – newslettery s prokliky na Facebook, kde mohou fanoušci tipovat, kdo že bude tou tajnou tváří.

Značka Baťa, která dlouhodobě podporuje mladé umělce, oslovila Lenny ke spolupráci nejen kvůli její osobnosti a talentu, ale i v reakci na její novou píseň Enemy – v ní se zpěvačka, stejně jako značka Baťa ve své komunikaci, zabývá silnými tématy: podporou ženského sebevědomí a jedinečností každé ženy. Lenny v rámci nové spolupráce vystoupí na akcích Baťa a aktivně se zapojí do celosvětové kampaně s mottem: „Jsem svá & jsem s tím v pohodě“.

„Lenny perfektně sedí do našeho konceptu. Je to mladá, ambiciózní žena se silnou osobností a vlastním názorem, díky čemuž dokonale ztělesňuje naše poselství: „Jsem s tím v pohodě“. Nová mezinárodní kampaň, jíž je zpěvačka součástí, vyzývá všechny generace k přijetí vlastních nedostatků, sebepoznání a respektování svého já a zároveň se snaží upozornit na postavení žen ve společnosti a posílit jejich pozici. Kromě toho má Lenny úžasný hlas a skvělé písně. Kvůli všem těmto aspektům jsme pyšní, že se Lenny stala naší mezinárodní ambasadorkou a s hrdostí sobě vlastní bude zastupovat značku Baťa.“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, vedoucí globálního marketingu Baťa.

Společnost Baťa působí v takřka 100 zemích po celém světě a každoročně prodá 220 miliónů párů bot, díky čemuž se řadí mezi největší značky obuvi na světě.

„Je pro mne obrovskou ctí být součástí tohoto projektu. Baťa je společnost s neuvěřitelnou historií – od malého českého obuvníka se rozrostla na jednu z největších módních značek na světě. Rodinný přístup je mi blízký, stejně jako vize značky, a rovněž to, s jakou vytrvalostí vzdává hold svému řemeslu. Ženská hodnota je hlavním poselstvím této kampaně a téma, kterým se i já sama často ve své tvorbě zabývám a jsem ráda, že mohu přispět svým hlasem a svým umem. Hudba má velkou sílu a našim hlavním cílem je prostřednictvím hudby promlouvat k ženám všech generací a napříč světem o tom, jak důležité je být sama sebou. Žít život podle vlastních podmínek, riskovat, nebát se dělat chyby, padnout na dno, mít sílu znovu vstát a začít znovu. Chtěla bych všem ženám říct, že žádný sen není příliš velký a pouze vy samy jste svým vlastním nepřítelem, který vás drží zpět.“ dodává Lenny.

„Jsme rádi, že máme tak velký talent jako je Lenny na naší palubě a s naší společnou spoluprací máme velké plány po celém světě. S radostí zdůrazňujeme, že Lenny je naší globální velvyslankyní, ale i to, že pochází z České republiky, země původu společnosti Baťa, což naší společné spolupráci přináší vyšší rozměr a hloubku.“ uvedl Thomas Archer Bata, ředitel marketingu.

Píseň Enemy od zpěvačky Lenny byla v rádiích celosvětově představena 20. dubna 2018.

V České republice a na Slovensku se Lenny objeví v lokálním mixu několika komunikačních kanálů – chybět nebude in store komunikace a výlohy obchodů včetně videí a hudby v rádiích, titulní strana a rozhovor v časopisu pro zákazníky, soutěže na Facebooku, účast v kreativní zóně Baťa na festivalu Colors of Ostrava a další. Baťa si od lokální spolupráce slibuje aktivizaci zákazníků a prezentaci značky jako mladé, dynamiké a nadané - stejně jako je Lenny.

O Lenny:

24 let, pihy, kudrnaté světlé vlasy, opojný hlas a pět vítězství na českých hudebních cenách Anděl. To vše vystihuje zpěvačku Lenny, ze které při jejích živých vystoupení nespustíte oči. Působí jemně a zároveň odhodlaně, je okouzlující a zároveň neústupná a její zbrusu nový singl má skutečný potenciál.

Ke klavíru poprvé usedla ve čtyřech letech, ve svých jedenácti složila svou první píseň a o pět let později již koncertovala s kapelou. Svůj talent a ochotu na sobě neustále pracovat dovršila tříletým bakalářským studiem oboru skladba na British and Irish Modern Institute v Londýně.

Lenny, jejíž skutečné jméno je Lenka Filipová, už od dětství věděla, co chce a dokázala si za tím jít, což vyjadřuje i její alias: „Jméno Lenny je pro ženu neobvyklé, až trochu záhadné,“ říká s úsměvem zpěvačka. Své první album s názvem Hearts natočila podle sebe a svého vlastního uvážení i přesto, že odborníci kolem ní jí důrazně doporučovali, aby se dala jiným směrem. Lenny následovala svou vizi a díky tomu si podmanila obrovské množství fanoušků a média nejen v České republice, ale i v okolních státech. Hudba, kterou Lenny skládá, je směsice rocku, popu, neodolatelných balad a ve svém pěveckém projevu je neuvěřitelně přirozená. Kromě autentičnosti jsou její další zbraní extrémně intenzivní vokály, jež písním dodávají dech beroucí intenzitu.

Po vydání desky Hearts okamžitě zabodoval i singl HELL.o, jež zaznamenal obrovský úspěch nejen v české domovině, kde získal ocenění Píseň roku, ale zároveň se dostal na první příčky na Spotify a iTunes. Velkou oblibu si píseň získala především v Itálii. V této době prvního velkého úspěchu zpěvačka nezahálela a sbírala materiál k další tvorbě, vyprodala letní festival a následně v bratislavském studiu Pulp nahrála nový singl Enemy. Při poslechu této písně není pochyb o tom, kdo je Lenny – tím, čím chce sama být. A ani doprovodný videoklip nepřipouští žádné pochyby o nezávislé osobnosti této zpěvačky, která se brání veškerým klišé a všeobecnému očekávání.

„Věřím, že si v mé písni Enemy každý najde svůj vlastní význam a vysvětlení. Pro mě je píseň o soutěžení v hudebním světě a o poptávce po bezchybné a dokonalé hvězdě, spíš než po autentické osobnosti.“ popisuje svou novou píseň.

Na první pohled je zřejmé, že si Lenny vybrala jiný směr: „Jsem to já a jsem s tím v pohodě“. Podívejte se na nový singl Enemy a pochopíte, o čem mluví.

Tato mladá žena totiž jde svou vlastní cestou - přímo až na samý vrchol.

***

O SPOLEČNOSTI BAŤA

Společnost BAŤA, akciová společnost, se řadí mezi významné české firmy s dlouholetou tradicí. Její úspěch je v České republice i ve světě spojovaný zejména s výrobou a prodejem obuvi. Baťa, s vlastní sítí sedmi desítek obchodů, patří mezi největší české prodejce obuvi. Mnoho prodejen, které jsou součástí maloobchodní sítě Baťa, byly baťovskými obchody již ve 20. a 30. letech. Mnohé z nich prošly nebo aktuálně procházejí rozsáhlými rekonstrukcemi a modernizacemi, neboť cílem společnosti Baťa je vybudovat pro své zákazníky prvotřídní pohodlí v moderním designu, které se týká jak uspořádání prodejen, tak i poskytování kvalitních služeb.

bottom of page