Glami spustilo slevovou kampaň a vzkazuje, že nic nemusí být tak jak se na první pohled zdá
- Honza Janda
- 9. 1. 2019
- Minut čtení: 1
Glami spustilo nový televizní spot na podporu povánočních slev, který vzkazuje, že nic nemusí být tak, jak na první pohled vypadá a nakupovat ve slevách lze i v klidu a bez zbytečného stresu. Má čtyři rozdílné konce a běží na kanálech skupiny NOVA, YouTube a na sociálních sítích.
Český vyhledávač módy Glami spustil novou televizní kampaň navazující na předešlý úspěšný koncept a ukazuje, že vše, co vidíte, nemusí být tak, jak na první pohled vypadá. Stejně tak jako Glami, který působí jako e-shop, ale ve skutečnosti jde o vyhledávač módy. Celá kampaň je postavena na pocitech a celkovém prožívání povánoční nákupní horečky. Cílem komunikací Glami je zdůraznit, že i nákupy ve slevách mohou probíhat beze spěchu a online z pohodlí domova.
V rámci kampaně byl vytvořen televizní spot, který jasně ukazuje, jak lze jednoduše podlehnout iluzi prvního dojmu. V reklamě se objevuje mladá žena sedící na gauči, ale po oddálení se ukáže, že ve skutečnosti sedí ve velké slevě. Tvůrci si pohráli se čtyřmi různými variantami spotu, kdy každý z nich končí jinou kategorií. Buď teniskami ve slevě, kabáty a bundami, kabelkami a taškami nebo šaty.
„Cílem naší kampaně je jasné odlišení se od ostatních agresivních a křiklavých slevových kampaní. Celková tonalita spotu se nese v duchu pohody a klidu a tím demonstrujeme, že na Glami se nakupuje s nulovým stresem,“ vysvětluje brand manažerka Glami Hana Zachová.
Spoty poběží na komerčních stanicích patřících do skupiny NOVA až do poloviny února 2019, na YouTube a na sociálních sítích. Na kampani se podílela kreativní agentura Symbio a kromě Česka běží reklamní kampaň bez TV spotů i na Slovensku a v Rumunsku.
Comentarios