top of page

Značka Baťa spustila novou kampaň „Překvapivě Baťa" a představila nové ambasadory

Baťa představuje nový koncept kampaně „Překvapivě Baťa“, komunikuje jarní a letní kolekce 2019 a zároveň prezentuje nové ambasadory Taťánu a Ondřeje Gregor Brzobohaté. Televizní spot natočený v prodejně značky je doplněn originální skladbou „In your shoes“, kterou složil Ondřej Gregor Brzobohatý a společně s kampaní bude k vidění od 4. března 2019 v televizních a online kanálech.

Foto: David Markovič

Společnost Baťa spouští zcela nový komunikační koncept, jehož cílem je ukázat zákazníkovi, že u Bati najde širokou škálu obuvi za přijatelné ceny. Kampaní se značka snaží bořit zaběhnuté stereotypy a změnit její vnímání v očích zákazníků. Nový claim „Překvapivě Baťa“ propojí všechny komunikační kanály, ve kterých se postupně představí dámské a pánské kolekce pro sezónu jaro / léto 2019, které snoubí světové trendy, výrazné barvy, nové styly, a to vše za dostupné ceny.

Ve všech televizních spotech a vizuálech nové kampaně se společně objeví v hlavních rolích Taťánaa Ondřej Gregor Brzobohatí, kteří se exkluzivně stali novými tvářemi kolekcí. Poprvé v historii značky se ambasadorem stal manželský pár a stejně tak poprvé se obě osobnosti představují ve společné komerční kampani.

Energický televizní spot natočený v prodejně Baťa, který je doplněn originální skladbou „In your shoes“, kterou složil hudebník a skladatel Ondřej Gregor Brzobohatý. „Píseň „In your shoes“ sice vznikla na základě spolupráce se značkou Baťa, ale jde o žánr a styl, který mi sedí a ve kterém hodlám pokračovat i na mém dalším albu, které bude v mnoha směrech uvolněnější a barvitější. Angličtinu jsem pro tentokrát zvolil, jelikož jde o přirozenou zvukomalebnost, která je s tímto žánrem neodmyslitelně spojena. Sebelepší český text potom zní do anglofonního frázování kostrbatě a uměle. Neznamená to ale, že bych přestal psát texty v češtině, jen je zábavné, zkusit to i jinak. Na písni jsem spolupracoval s těmi nejlepšími muzikanty u nás. Kytary hrál Josef Štěpánek, baskytary Jan Jakubec a o vokály se brilantně postarala talentovaná zpěvačka Elis Mraz,“ vysvětluje Ondřej Gregor Brzobohatý. Online verze spotu se skládá ze tří navazujících příběhů.

Kreativně je zde podepsaná agentura Hullabaloo, která tento příběh adaptovala po vzoru indické kampaně. Produkci zajistila společnost Up&Up production. Režii zastoupil Štěpán FOK Vodrážka a hudbu složil Ondřej Gregor Brzobohatý.

Z natáčení televizního spotu je k dispozici backstage video a fotografie, které najdete pod tímto linkem:

bit.ly/2TkQGue

bottom of page