top of page

GymBeam Fitness Hub není jen obyčejný obchod. Potřebuje e-commerce gigant kamenné pobočky?

Praha, 5. prosince - Většina kamenných obchodů se v dnešní době snaží spíše spustit fungující e-shop. GymBeam se ale rozhodl jít opačnou cestou a jako největší fitness e-shop v našem regionu, operující na 15 trzích, otevřel již tři kamenné prodejny. Důvodů je hned několik. Jeden z těch hlavních je možnost doručení produktů v rekordním čase, ale také vytvoření prostoru, který mohou zákazníci sdílet společně s GymBeam ambasadory. 



GymBeam dospěl k otevření kamenné prodejny především díky analýze situace na trhu a konkurence v jejich segmentu a následné implementaci tzv. Blue Ocean Strategy (Strategie modrého oceánu). Ta funguje na principu vytváření nových trhů s přidanou hodnotou pro zákazníky namísto soupeření na již přeplněných trzích. Pro společnost to tak přináší možnost maximalizovat své působení na novém trhu a budovat se zákazníky pozitivní vztah. 


První Fitness Hub GymBeam otevřel již v roce 2020 v Budapešti, v Praze se prodejna otevřela začátkem roku 2022. Kromě výdejního prostoru a showroomu Fitness Hub funguje především k již zmíněnému budování komunity, pořádání množství eventů a v neposlední řadě jako bezobalová výdejna některých produktů. Díky Fitness Hub je GymBeam schopný implementovat prvky velmi efektivní q-commerce. Ta spočívá v rychlém doručení produktů a mnozí ji nazývají nástupcem e-commerce.  Doba doručení se tak z řádu hodin dostává do řádu minut a to hlavně díky prostoru v bezprostředním blízkosti zákazníků.


Mezi eventy, které se ve Fitness Hubu pořádají, jsou také vzdělávací přednášky. Mezi nejznámější patří ty v rámci Booster Academy, kde promlouvají odborníci na různá témata týkající se fitness a zdravého životního stylu. Dále zde můžete zažít živé natáčení podcastu Rest Day, nebo sportovní eventy, které sedí k duchu Fitness Hubu. Veškeré eventy pořádané v Hubu jsou zdarma a zájemci svoji účast stvrzují pouze registrací. Jedním z formátů je například Energy Workout s GymBeam ambasadorem Davidem Luu. Ten se v hodinovém tréninku zaměřuje především na HIIT a cvičení s vlastní vahou. Poslední takový trenink proběhl 4. prosince a jak už bývá pravidlem, kapacita byla rychle naplněna. Proto doporučujeme sledovat sociální sítě Fitness Hub aby vám nejen žádná akce neunikla, ale stihli jste se na ni i včas zaregistrovat. 

bottom of page