top of page

GymBeam je součástí kampaně Air Bank. Společně do hlavní role obsadili známého influencera.

GymBeam a Air Bank spojují síly. V nové kampani, která představuje čerstvé odměny v aplikaci My Air, se objevuje jeden z GymBeam předních influencerů. Množství výhod, které na zákazníky Air Bank v aplikaci čeká, se rozšířilo o slevu právě na GymBeam produkty. V novém spotu se tak vedle Nikolaose Macha objevuje i Immanuel Adenubi.


“Když tě má banka ráda, spojí se s GymBeam, aby tě společně odměnili. Založ si účet u Air Bank a získej slevu 20 % na nákup v minimální hodnotě 1 200 Kč na GymBeam.” zní video spotem, který momentálně běží na všech online platformách. Ten vznikl pod taktovkou známého režiséra a producenta Jana Stracha a v hlavní roli se v něm objevuje právě Adenubi. S GymBeam již dlouhodobě spolupracuje nejen jako influencer, ale například moderuje i pořady v karlínském Fitness Hubu, který je srdcem společnosti. Jeho obsazení tak bylo jasnou volbou.


To ostatně potvrzuje i Maria Cicmanová, CMO GymBeam: " Při výběru hereckého obsazení jsme společně s Air Bank sáhli do řad našich GymBeam influencerů a skvěle tak propojili oba brandy. Jsme rádi za spojení se značkou, která má stejně jako my prioritu v zákaznické spokojenosti."


GymBeam si pochvaluje spolupráce s firmami, které vyznávají stejné hodnoty a jsou orientovány primárně na spokojenost svých zákazníků. Již má v Čechách za sebou několik takových úspěšných kampaní a i v budoucnu můžeme podobná propojení očekávat.


Spot najdete ke shlédnutí na tomto odkazu.



bottom of page