GymBeam meziročně roste o 47 % a expanduje na rakouský trh
- magdalenacevelova
- 30. 6.
- Minut čtení: 2
Společnost zaměřená na sportovní výživu a zdravý životní styl GymBeam hlásí za druhé čtvrtletí 2025 meziroční růst tržeb o 47 % napříč všemi trhy. Nejvýraznější růst zaznamenala v Německu (+650 %) a v Itálii (+90 %), tržby ale rostou také v Česku (+40 %). Firma dále expanduje – vstoupila na rakouský trh, připravuje nové Fitness Huby a investuje do vlastní výroby a automatizace. Jako poděkování za výsledky společné práce uspořádal GymBeam pro více než 300 kolegů ze 16 zemí jedinečný teambuilding v Aténách.

Společnost GymBeam má za sebou mimořádně úspěšné druhé čtvrtletí roku 2025, které potvrdilo její pozici mezi nejrychleji rostoucími hráči v oblasti sportovní výživy a zdravého životního stylu v Evropě. Firma těží z dlouhodobé strategické orientace na vlastní vývoj produktů, expanzi do dalších evropských trhů i technologickou automatizaci. Díky tomu vzrostly tržby meziročně o 47 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku, přičemž největší dynamiku zaznamenala značka na klíčových zahraničních trzích – v Německu o 650 % a v Itálii o 90 %. V České republice rovněž zaznamenává růst o 40 %.
GymBeam zároveň pokračuje v úspěšné expanzi: nově vstoupil na rakouský trh, do konce roku plánuje otevřít nové GymBeam Fitness Huby, unikátní prostory sloužící jako prodejny i jako místa pro komunitní eventy, ve Varšavě a Vídni. V současné době se dále připravuje na vstup nového investora.
Významné investice letos GymBeam směřuje také do zefektivnění výroby i logistiky. Firma pořídila novou linku na kapsle s výkonem až 330 tisíc kusů za hodinu a stroj na výrobu tablet s kapacitou 300 tisíc kusů za hodinu. Aktuálně zároveň buduje čtyřnásobně rychlejší balicí linku, která výrazně zvýší flexibilitu a kapacitu celého provozu. Tyto kroky doplní i spuštění automatizovaného skladovacího systému Autostore v Miláně – ten umožní rychlejší a efektivnější doručování v západní Evropě a posílí celkovou připravenost firmy na další růst.
GymBeam myslí i na pohodlí zákazníků. V rámci strategické digitální transformace spustil svou vlastní mobilní aplikaci už v šesti zemích, včetně České republiky. Aplikace propojuje celý sortiment e-shopu a nabízí rychlý, přehledný a personalizovaný zákaznický zážitek – od 1-click checkoutu přes platby pomocí Apple Pay a Google Pay až po doporučení produktů na míru. Fanoušci sportovní výživy tak mohou pohodlně nakupovat kdykoliv a odkudkoliv.
Za mimořádné výsledky a úspěšné první pololetí roku 2025 odměnil GymBeam 300 členů svého týmu teambuildingem v Aténách, kam je společnost dopravila soukromým letadlem. Program byl zaměřený na posilování firemní kultury, sdílení know-how a inspiraci mezi kolegy z různých koutů Evropy. „Meziroční růst tržeb o 47 % ve druhém čtvrtletí potvrzuje, že naše dlouhodobá strategie rozvoje produktů a expanze na nové evropské trhy přináší své ovoce. Otevření GymBeam Fitness Hubů ve Varšavě a Vídni nám umožní být blíže zákazníkům a ještě více posílit jejich pozitivní nákupní zážitek. Tento úspěch je výsledkem tvrdé práce celého našeho týmu, kterému velmi děkuji,“ zakončil Dalibor Cicman, zakladatel a CEO GymBeam.





















Komentáře