GymBeam posiluje na trhu, chce posílit i v PR. V roce 2023 spojí síly s Friendly Friends.
Do roku 2023 spolu vstoupí jako partneři agentura Friendly Friends a jedna z nejrychleji rostoucích e-commerce společností v regionu střední a východní Evropy, GymBeam. Cílem svazku je společná práce na kvalitnějších public relations firmy v České republice. Rodina klientů z řad lifestyle a módních značek, mezi které patří mimo jiné Zalando, Levi’s, Converse, Novesta, Dr. Martens a další, se tak rozroste o nového člena.
GymBeam je s obratem 54 milionů eur za rok 2021 největším fitness e-shopem v regionu CEE. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.
Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.
Agentura Friendly Friends funguje na trhu od roku 2012 a postupně se etablovala mezi přední hráče v oblasti lifestyle a módních značek. „Naším úkolem bude komplexní a pravidelný PR servis pro GymBeam, který, jak doufáme, pomůže dostat firmu do širšího povědomí na českém trhu, a to i mimo skupinu fitness nadšenců“, říká ke spolupráci Andrea Jandová, PR Director a spolumajitelka agentury Friendly Friends.
„PR jsme se zatím věnovali jen velmi okrajově, ale chceme to v roce 2023 změnit. Rozhodli jsme se proto vypsat výběrové řízení, ve kterém zvítězila agentura Friendly Friends. Oslovily nás nejen nápady agentury na zviditelnění společnosti GymBeam, ale i podobné naladění“, říká Mária Cicmanová, CMO společnosti GymBeam.: “Věříme, že díky spolupráci ještě zvýšíme povědomí o firmě a potvrdíme pozici jedničky v onlinu nejen po obratové stránce, ale i ve všeobecném vnímání širší veřejnosti”, uzavírá.
Comments