top of page

Kampaň ZALANDO na jaro / léto 2025 se Sarah Jessica Parker a Mahmoodem pokračuje ve zkoumání univerzální otázky: „CO SI VEZMU NA SEBE?“

Aktualizováno: 4. 4.

Zalando, přední evropský online multibrandový e-shop s módou, spouští svou kampaň pro jaro/léto 2025 napříč Evropou. Hlavními tvářemi kampaně jsou čtyřnásobná držitelka Zlatého glóbu Sarah Jessica Parker a Mahmood, úspěšný italský zpěvák, skladatel a ikona stylu s mnoha úspěchy.

Kampaň hravě prozkoumává každodenní otázku „Co si vezmu na sebe?“, kterou si kladou lidé po celém světě několikrát za den a pokaždé má její řešení jinou podobu. Nejnovější jarní a letní kampaň Zalando 2025 vyzdvihuje radost z oblékání a ukazuje, že móda není jen o trendech – je o sebevědomí a schopnosti užít si každý moment oblékání naplno.


Na pozadí rušného náměstí zve kampaň diváky na hravé a stylové módní dobrodružství. Jak Sarah Jessica Parker a Mahmood procházejí nekonečnými možnostmi sezónních outfitů, móda se stává polem pro sebevyjádření – od neformálních denních schůzek až po živé městské večírky a romantické večery pod hvězdami.


„Výběr outfitu je jako vyprávění příběhu o tom, kdo jste,“ říká Sarah Jessica Parker. „Někdy je to snadné, jindy to vyžaduje trochu více přemýšlení. Ale je krásné, jak tato kampaň Zalando oslavuje každodenní rituál, který nás všechny spojuje. A co je nejdůležitější – neexistují žádné špatné volby!“


Mahmood dodává: „Na pódiu jsem nosil mnoho odvážných outfitů, ale i já si občas říkám: ‚Co si vezmu na sebe?‘ – třeba když běžím pozdě na kávu s přáteli. Tato kampaň je pro každého, kdo se kdy postavil před zrcadlo a třikrát se převlékl, než vyšel z domu.“


Pod kreativním vedením uznávané stylistky Stelly Greenspan a s osobním přispěním samotných tváří kampaně odráží každý outfit různorodost a jedinečnost současné módní scény. Kolekce jaro/léto 2025 představuje největší trendy sezóny – od iluzorních trompe l’oeil vzorů přes korzetové topy až po retro potisky. V této kampani však nejde jen o trendy – vybízí zákazníky k objevování, experimentování a přijímání vlastního unikátního stylu.


Sara Spännar, viceprezidentka globálního marketingu Zalando, říká: „V Zalando víme, že výběr outfitu je víc než jen rozhodnutí, co si obléknout – je to každodenní úkon, který odráží, kým jsme a jak se chceme cítit. Chceme tento moment oslavovat, a bylo skvělé vidět, jak se Sarah Jessicou Parker a Mahmoodem tato myšlenka nabyla reálné podoby. Naším cílem je posílit sebevědomí našich zákazníků v jejich volbách, ať už je čeká jakýkoliv den.“


Jarní a letní kolekce Zalando je nyní dostupná na www.zalando.cz.

 
 
 

Comentarios


let's get friendly

 

V kolkovně 3                                  hello@friendlyfriends.cz

Praha 1 - Staré Město

110 00

Czechia                                         T: +420 724 666 103

 

 


 

 

 

  • Tik Tok icon
  • Instagram icon
  • Facebook icon
  • Linkedin icon

© 2025 Friendly Friends s.r.o., Šimůnkova 1607/17, 182 00 Praha 8 - Kobylisy IČ: 29049628, Tax id: CZ29049628

hang with us on social
 

bottom of page