FF logo Janda v 2 300dpi.png

Nový booking server trevor.cz startuje na českém trhu. Vypráví příběhy míst, která chcete navštívit.

Start-up trevor.cz, který tento týden spouští web a první kampaň, je server zaměřený na booking kurátorsky prověřených ubytovacích kapacit v České republice. Startuje s 200 lokalitami a chce růst nejen u nás, ale i mezinárodně. Kromě klasické rezervace si může návštěvník prohlédnout video příběh ke každému jednotlivému místu, která tým trevor.cz osobně objíždí a hodnotí. Launch webu provází i spuštění sociálních sítí Instagram, Facebook a YouTube a první online kampaň zaměřená na představení značky.



Trevor se představuje jako nový start-up zaměřený na cestování, který se od ostatních konkurentů na trhu odlišuje osobně prověřeným ubytováním a férovými podmínkami vůči jeho majitelům. „Zatím každou lokalitu prověřujeme opravdu osobně, do budoucna a s růstem, který očekáváme, plánujeme vytvořit síť cestovatelů, kteří nám s prověřením pomohou. Kromě toho je naším cílem i velmi intenzivní komunikace se samotnými majiteli a budování osobních vztahů, což, jak cítíme, na trhu chybí“, říká Dina Parfenovich, jedna ze zakladatelek portálu.


Trevor startuje v době, kdy cestování není zrovna jednoduché a vlastně se téměř zastavilo. Zakladatelky však říkají, že jim to paradoxně dalo čas se nadechnout a připravovat projekt do sebemenších detailů včetně osobního prověření kapacit a jednání s majiteli. „Aktuální situace cestování opravdu nepřeje, ale my v trevoru věříme, že až se vše v dobré obrátí, poptávka po zajímavých místech bude velká. Jsme na ni připraveni s aktuálně 200 lokalitami, jejichž číslo nadále roste“, říká Kristýna Vrančičová, druhá zakladatelka projektu.


Trevor.cz primárně nabízí především vyhledávání a rezervaci ubytování. Ta je teď ovšem velice komplikovaná, hoteliéři se často bojí rezervace potvrzovat - i to umí trevor.cz vyřešit svým individuálním přístupem a komunikací s hotely, kdy udělá celou práci za klienta. V budoucnu se však chystá rozšiřovat nabídku i o další služby integrované v systému, především příběhy jednotlivých míst, díky kterým zákazník pochopí genius loci daného místa. V budoucnu se pak chce zaměřit i na tzv. gastro cestování, kdy k vyhledávané lokalitě přibude i nabídka restaurací včetně možnosti rezervace nebo tipy na další možnosti vyžití pro různé skupiny zkušených cestovatelů, ať už jde o rodiny s dětmi, páry nebo jednotlivce.

Recent Posts