top of page

Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou

Zalando, přední evropská destinace pro módu a životní styl, spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň vyvinutá speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru. 



Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. Jde o okouzlující a ironické ztvárnění známých letních scenérií, obohacené o svěží a moderní módní looky dostupné na Zalandu.


V této nové lokální kampani se Zalando spojilo s velmi známou herečkou v obou zemích, Táňou Pauhofovou, která je uznávaná nejen pro své herecké umění, ale i pro svůj vztah k módě, sebevědomí a nenucený styl. „Mám velkou radost, že jsem se mohla poprvé stát součástí kampaně Zalando. Léto miluji - jeho lehkost, barvy i chvíle strávené s rodinou a přáteli v přírodě. Téma kampaně mi tak bylo velmi blízké a věřím, se tu letní radost a bezstarostnost podařilo i na vizuálech, které jsme společně vytvořili,“ říká Táňa Pauhofová.


Od chaotického příjezdu na chalupu se sbalenými kufry v ruce, přes přípravu jídla v nepředvídatelném počasí až po vodní aktivity a zakončení dne pohodovou hrou karet – každý okamžik je zachycen prostřednictvím kulturně relevantních vizuálů, se kterými se můžete ztotožnit. Osm unikátních kampaňových fotografií oživuje tyto scény v kombinaci s vtipnými a dojemnými titulky, jako například: „Co si vezmu na sebe na plavbu po Jihočeském moři?“ – hravým odkazem na český smysl pro humor a místní geografii.


Kampaň představuje širokou nabídku stylů dostupných na Zalando přizpůsobených každodenním příležitostem, se zvláštním zaměřením na publikum nad 35 let, které si cení pohodlí, nadčasové elegance a autentických zážitků. Výsledkem je kampaň, která působí reálně, inspirativně a výrazně lokálně. Zalando zve zákazníky k objevení podstaty léta – prostřednictvím módy, která odpovídá danému okamžiku i náladě.


O produkci kampaně, která vznikla ve spolupráci se 180heartbeats + JUNG v.MATT (strategie  a kreativní koncept) se postaral ByPass. Objeví se v OOH & DOOH, Printu, Display a ve vlastních kanálech Zalanda. 


 
 
 

コメント


let's get friendly

 

V kolkovně 3                                  hello@friendlyfriends.cz

Praha 1 - Staré Město

110 00

Czechia                                         T: +420 724 666 103

 

 


 

 

 

  • Tik Tok icon
  • Instagram icon
  • Facebook icon
  • Linkedin icon

© 2025 Friendly Friends s.r.o., Šimůnkova 1607/17, 182 00 Praha 8 - Kobylisy IČ: 29049628, Tax id: CZ29049628

hang with us on social
 

bottom of page