top of page

Zalando představuje Umu Thurman a PinkPantheress v kinematografickém pojetí podzimní/zimní módy

Zalando, přední evropská online platforma pro módu, spouští svou kampaň podzim/zima 2025 s držitelkou Zlatého glóbu, herečkou Umou Thurman, a multiplatinovou umělkyní a producentkou PinkPantheress.

ree

Na základě rozvoje konceptu Zalanda „Co si vezmu na sebe?“ proměňuje kampaň tuto známou každodenní otázku stylu ve skvělou příležitost – zve zákazníky k tomu, aby objevovali a vyjadřovali svůj styl podle vlastních pravidel. Namísto striktního následování trendů přetváří Zalando oblékání v osvobozující vyjádření kreativity.


V prostředí rušené atmosféry farmářského trhu představuje kampaň dvojníky jako hravý vizuální prvek. Když Uma Thurman prochází stánky s čerstvými produkty a vintage poklady, setkává se s překvapivými odrazy sebe sama, čímž oslavuje myšlenku, že inspirace přichází odkudkoliv a od kohokoli.


PinkPantheress přináší svůj charakteristický styl a spontánnost, čímž odráží poselství kampaně, které oslavuje identitu, experimentování a sebevědomí.


„Potěšilo mě, že jsem mohla být součástí této kampaně,“ říká Uma Thurman. „Bylo v ní něco hravého a nečekaného – zasazeného do krásy Portugalska, které se málem stalo dalším charakterem příběhu.“


PinkPantheress dodává: „S hudbou a módou experimentuji stejným způsobem – zkouším věci, míchám vlivy a sleduji, co funguje. Tahle kampaň je právě o svobodě hrát si a být sám sebou.“


Pod vedením uznávaného stylisty Pau Avia, zachycena objektivem Lukase Wassmanna a zasazena do filmu režisérskou dvojicí Bradley & Pablo, spojuje kampaň energii high-fashion s filmovým vyprávěním a humorem. Od výrazných proporcí přes bohaté textury až po sebevědomé vrstvení inspiruje kolekce AW25 k projevu radosti, sebedůvěry a kreativního sebevyjádření při každodenním rozhodování při oblékání.


Na povzbuzení tohoto ducha kreativity navíc kampaň vyzdvihuje Nástěnky na Zalando – novou funkci, která je nyní dostupná na všech trzích. Tyto vizuální nástěnky inspirací umožňují zákazníkům objevovat, shromažďovat a organizovat nápady na základě jejich osobního stylu. Od tematických výběrů, jako třeba „Farmářský trh“ nebo Burgundy potěšení“, až po uživatelsky sestavené looky vhodné například na tréninky, usnadňují Boards přeměnu inspirace v realitu.


Sara Spännar, VP Brand & Creative at Zalando říká: „V Zalando věříme, že volba toho, co si vezmete na sebe, by měla být posilující, nikoli stresující. Tato sezóna je o připomenutí zákazníkům, že inspirace je všude – v barvách, texturách i v lidech kolem nás. Byla to skutečná radost vidět, jak Uma Thurman i PinkPantheress vnášejí své osobní kouzlo do celého natáčení. Z výsledku jsme nadšení.“


Podzimní/zimní kolekce Zalando je nyní dostupná na www.zalando.cz. .

 
 
 

Komentáře


let's get friendly

 

V kolkovně 3                                  hello@friendlyfriends.cz

Praha 1 - Staré Město

110 00

Czechia                                         T: +420 724 666 103

 

 


 

 

 

  • Tik Tok icon
  • Instagram icon
  • Facebook icon
  • Linkedin icon

© 2025 Friendly Friends s.r.o., Šimůnkova 1607/17, 182 00 Praha 8 - Kobylisy IČ: 29049628, Tax id: CZ29049628

hang with us on social
 

bottom of page