FF logo Janda v 2 300dpi.png

ZALANDO SPOUŠTÍ KAMPAŇ „ŽIJTE SVŮJ STYL“ OSLAVUJÍCÍ STREET KULTURU A OSOBNÍ STYL

V televizní reklamě se objeví osobnosti z celé Evropy, včetně herce a zpěváka Arona Pipera, hudebníků Yendry a Żabsona a taneční skupiny Let It Happen


Reklamu natočil známý newyorský umělec a režisér Clayton Vomero a francouzský fotograf Maciek Pozoga. Styling má na svědomí Imruh Asha, uznávaný módní redaktor časopisu Dazed & Confused


Zalando také poskytne styling pro nadcházející hudební turné Arona Pipera a pro ještě více módní inspirace bude sdílet jeho každodenní outfity napříč sociálními sítěmi


Přední evropská platforma pro módu a životní styl Zalando spouští svou nejnovější kampaň ‚Žijte svůj styl‘. Kampaň klade důraz na jedinečný osobní styl, který je podstatou/srdcem street kultury. Koncept ‚Žijte svůj styl‘ je založen na tradicích streetwearu, zrozeného z individuality, kreativity, talentu a stylu.



V televizní reklamách v dokumentárním stylu vystupují přední osobnosti evropské streetwear scény, včetně německo-španělského herce a zpěváka Arona Pipera, italských a polských hudebníků Yendry a Żabsona, francouzské rapperky Chilly a taneční skupiny Let It Happen, která je senzací na sociálních sítí. Každý z tvůrců vnáší do filmu svůj osobní styl a interpretaci streetwearu. Vzniká tak dílo, které odráží rozmanitost a pestrost streetwear komunity napříč Evropou.


K energii kampaně přispívají Jdid Club, skupina pařížských kreativních žen, švýcarský rapper a člen kolektivu Superwak Clique SLIMKA, DJka a vášnivá sběratelka sneakersů Dani aka Wide Awake Earthquake, bruselský rapper JeanJass, barcelonský kreativní kolektiv Cutemobb, další kreativec a skater z Barcelony Pierre Leze a francouzští tvůrčí bikeři Tito a Fimbo.



Televizní reklamu natočili newyorský umělec a režisér Clayton Vomero a francouzský fotograf Maciek Pozoga. Stylistou je módní redaktor časopisu Dazed & Confused Imruh Asha. Asha spolupracoval s trendy talentovanými tvůrci televizních spotů po celé Evropě. Do popředí staví sílu jednotlivce, který vytváří inkluzivní a otevřenou streetwear kulturu, a tím se zasazuje o její postup vpřed.


"Kampaň #GoNoticed představuje širokou a různorodou skupinu lidí z celé Evropy, kteří dokazují, že streetwear může vypadat napříč kontinentem pokaždé odlišně," říká Marius Brintrup, vedoucí oddělení nákupu pánské obuvi a doplňků v Zalandu. „V Zalandu věříme, že náš široký sortiment dává lidem možnost doopravdy experimentovat a vyjádřit se prostřednictvím streetwearu. Kampaň se to snaží ukázat a oslavit tak vliv, který může mít na kulturu streetwear kdokoli a kdekoli."


V průběhu března a dubna poskytne Zalando styling pro Arona Pipera během jeho hudebního turné po Španělsku. Aron bude sdílet své ‚Daily Style Fits‘, což fanouškům umožní poznat streetwear kousky, které bude mít na sobě během každého vystoupení. Outfity budou sdíleny i na Zalando sítích.


Kampaň se uskuteční v mnoha formátech včetně OOH, DOOH, personalizovaného marketingu, placených a vlastních sociálních sítí, onsite, aplikací a vlastněných sociálních kanálů. 360° kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Convoy a bude k vidění po dobu až 12 týdnů na následujících trzích: Francie, Nizozemsko, Belgie, Polsko, Česká republika, Švýcarsko, Španělsko a Itálie.


Zalando bude nadále oslavovat streetwear komunitu prostřednictvím digitálního časopisu Zalando Street. Každé číslo přizve hostující kurátory, aby se podělili o osobní příběhy mapující streetwear kulturu, která se neustále proměňuje. Nejnovější číslo se soustředí na nově vznikající hudební scénu v Nizozemsku. Představuje vycházející hvězdu RIMON a zkoumá bohatou kulturní rozmanitost, která inspiruje novou generaci producentů, DJů a umělců.



Objevte více pod hashtagem kampaně: #GoNoticed a sledujte Zalando Street na Instagramu.


Recent Posts