Značka House of Dagmar uvádí na trh exkluzivní kapsulovou kolekci vytvořenou pro Zalando
Zalando, nejvýznamnější evropská online platforma pro módu a životní styl, představuje exkluzivní kapsulovou kolekci značky House of Dagmar, vítěze první Zalando Sustainability Award. Je doprovázena zprávou o udržitelnosti materiálů, Fibre Impact Report, která podrobně informuje o jejím dopadu na životní prostředí.
Kolekce sestávající z šestnácti modelů navržená ve spolupráci se společností Zalando podtrhuje úsilí značky House of Dagmar o dosažení udržitelnosti a zkoumá možnosti výběru zdrojů od certifikovaných bio materiálů až po recyklované a odpovědně získávané materiály a přichází s nadčasovými, univerzálními a elegantními modely. Třemi hlavními oblastmi zdůrazňovanými ve strategii pro udržitelnost značky House of Dagmar, a zejména v této kolekci, jsou snižování emisí uhlíku, šetření s vodou a minimalizace odpadu díky výběru materiálů. Zpráva Capsule Collection Fibre Impact Report o udržitelnosti materiálů použitých v jednotlivých modelech kolekce chce snadným a srozumitelným způsobem poskytnout transparentnější a ucelenější poznatky.
O zpracování této zprávy požádala společnost Zalando organizaci Anthesis, zpráva byla vyhotovena s využitím Higg Material Sustainabiilty Index (MSI). Zpráva dokládá, že výběrem udržitelnějších materiálů se značce House of Dagmar ve srovnání s tradičními materiály podařilo ušetřit odhadem 7 700 kg CO2, což odpovídá třinácti cestám automobilem z Berlína do Madridu (31 000 Km), a 184 000 litrů vody, což je asi 600 naplněných van. Nabízí také cestu, po které se chce značka House of Dagmar dále vydat při zkoumání budoucnosti materiálů prostřednictvím hodnocení jejich životního cyklu, a poskytuje ucelený obrázek díky jasnému popisu dodavatelského řetězce.
Sofia Wallenstam, ředitelka značky House of Dagmar, říká: „Doufáme, že budeme naše zákazníky inspirovat, aby našli odvahu a začali jinak přemýšlet o tom, co si oblékají, a proč. Aby nakupovali s vědomím, že jim bude produkt, který si pořizují, sloužit dlouhou dobu. A že každý kus oděvu doplňuje styl, který mohou nosit napořád, nebo může být předán dále novému majiteli. Stejně jako Zalando usilujeme o transparentnost, jsme nesmírně pyšní, že jsme toto ocenění získali, a že jsme měli možnost navrhnout kapsulovou kolekci a zpracovat zprávu o udržitelnosti materiálů, je to další krok směrem k udržitelnější budoucnosti.“
Kate Heiny – ředitelka pro udržitelnost společnosti Zalando: „Chceme dát zákazníkům možnost, aby mohli dělat udržitelnější rozhodnutí,mluvit o udržitelnosti jazykem, kterému každý porozumí. Stanovením ekologické stopy každého modelu v kolekci zákazníkům transparentně ukazujeme, proč jsou naše produkty udržitelnější volbou, která podporuje změnu a má pozitivní dopad na lidi a planetu.“
Na fotografiích a v YouTube videích ke kampani produkovaných ve spolupráci s Vogue Scandinavia a filmařkou Shruti Ganguly se objevují Doina Ciobanu, Emilie Lilja a Johanna Ljunggren, nadšené podporovatelky udržitelnosti, které chtějí své publikum inspirovat k udržitelnějšímu přístupu. Videa společně se zakladatelkami značky House of Dagmar Sofií Wallenstam a Karin Söderling představují novou kolekci a zvyšují povědomí o této spolupráci. Můžete se na ně podívat zde.
Značka House of Dagmar byla zvolena prvním držitelem ceny za udržitelnost udělované společností Zalando na Kodaňském týdnu módy AW21. Značka porotu uchvátila zejména velkými ambicemi v oblasti udržitelnosti, která se uplatňuje v mnoha aspektech dodavatelského řetězce značky. Cena dobře zapadá do strategie udržitelnosti společnosti Zalando do.MORE. Společnost Zalando si uvědomuje dopad módního průmyslu na lidi i planetu, chce se podílet na jeho řešení a podporovat módní značky při hledání udržitelnějších materiálů, zavádění lepších procesů a oceňovat strategie zvyšující udržitelnost celého odvětví. Společnost Zalando se zavázala, že do roku 2023 zvýší podíl udržitelnějších výrobků na hrubém objemu zboží (GMV) o 25 %.
Kolekci House of Dagmar vytvořenou pro Zalando je možné zakoupit na www.zalando.cz/collections/jmQJniFPTFa.
Comentarios