top of page

Novými tvářemi značky Baťa se stali Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí

Značka Baťa exkluzivně představila své nové tváře pro rok 2019, kterými se stali česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá společně se svým mužem hudebníkem Ondřejem Gregor Brzobohatým. Je to zcela poprvé, kdy se obě osobnosti představili společně v rámci spolupráce s komerční značkou. Kromě nových ambasadorů Baťa startuje i zcela nový komunikační koncept „Překvapivě Baťa“, jehož cílem je ukázat zákazníkovi, že u Bati najde širokou škálu obuvi za přijatelné ceny. Kromě televizních spotů nabídne i vizuály, překvapivé eventy nebo otevření nového flagship storu.

Letošní kampaní se značka snaží bořit zaběhnuté stereotypy a změnit její vnímání v očích zákazníků. Nový claim „Překvapivě Baťa“ propojí všechny komunikační kanály, ve kterých se postupně představí dámské i pánské kolekce, které snoubí světové trendy, výrazné barvy, nové styly, a to vše za dostupné ceny.

Novými tvářemi kolekcí na sezóny jaro/léto 2019 a podzim/zima 2019 se exkluzivně stali česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá a hudebník Ondřej Gregor Brzobohatý. Poprvé v historii značky je ambasadorem manželský pár, poprvé se obě osobnosti přestavují ve společné kampani. Pro oba znamená spolupráce přirozený vývoj v jejich kariéře, kdy spojení s tradiční českou značkou, která se úspěšně dokázala prosadit ve světě, definuje jejich společný přístup k životu, obdiv k tradici, kvalitu a odvahu přijít s něčím neočekávaným. Oba se aktivně podíleli na vývoji kreativních nápadů ke kampani.

„V rámci České republiky je jen pár brandů, které v sobě snoubí tradici, kvalitu a národní hrdost. Baťa je legendární česká značka, ve které se tohle skvěle protíná. Je to vůbec poprvé, kdy spojujeme obě naše jména s brandem. Díky tomu jde o velmi exkluzivní spojení. A pro jakou jinou značku to udělat než právě pro Baťu? Stát se novou tváří této značky je čest i výzva zároveň. Rádi bychom značce pomohli vystoupit ze zaběhlých stereotypů a představili jejich nové kolekce jinak, než by kdo očekával,“ vysvětluje Taťána Gregor Brzobohatá.

Společně s novými tvářemi značka odstartovala i novou komunikační kampaň „Překvapivě Baťa“, která si bere za cíl ukázat, že sortiment značky může být jiný, než byli zákazníci doposud zvyklí. Může být překvapivě barevný, trendy a stále za přijatelné ceny.

Součástí celoroční komunikace jsou nejenom reklamní vizuály a televizní spoty, ve kterých obě tváře vystupují, ale i účast na nadcházejícím Baťa Fashion Weekendu, otevření nového flagship store na pražském Andělu, na Stylovém nočním nakupování a dalších překvapivých událostech.

bottom of page