top of page

ODSTARTOVALA NOVÁ REALITY SHOW – INSTAHERO

Dlouho očekávaným spuštěním traileru odstartovala včera nová online reality show INSTAHERO / Česko – Slovensko hledá influencera, která běží napříč nejvlivnějšími internetovými médii – na Instragramu, YouTube, Facebooku a na webu www.instaHEROshow.cz.

Soutěž poběží v několika fázích. Poslední únorový týden bude na Instagramu probíhat výběr nejlepších příspěvků pod hashtagem #ZMENIMINSTAGRAM, který přinese 100 soutěžících. Ti se v neděli 3.3. zúčastní castingu v pražském hotelu MAMA SHELTER. Po splnění castingového úkolu – kreativní prezentace zadaného produktu – pak odborná porota vybere 10 finalistů – „hrdinů“, které v průběhu dvou měsíců a osmi dílů čeká několik víkendových výzev.

Jednotlivé epizody se budou zaměřovat na danou problematiku dnešního světa sociálních médií jakými jsou například etika, ekologie nebo hejterství. Každý pátek budou během ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ finalisté veřejně ohodnoceni marketingovým specialistou, potenciálním klientem a mentorem – známým influencerem daného dílu. Jeden ze soutěžících každý týden opustí soutěž až nakonec zůstanou tři finalisté, kteří se 3. května utkají během GRAND FINÁLE o titul INSTAHERO 2019. Vítěz získá skvělé ceny – auto od KIA Motors Czech Republic na jeden rok, kontrakt s agenturou SOCKY na 500.000,- korun nebo Apple iPhone XS. Každý z finalistů bude navíc v průběhu soutěže získávát benefity, které mají nejúspěšnější influenceři u nás.

Včerejškem odstartovala zbrusu nová online reality show INSTAHERO / Česko – Slovensko hledá influencera, jejímž cílem je nejen najít nové talenty internetu, ale i ukázat, jak vypadá život influencera a co všechno tento život vlastně obnáší. Kromě toho je cílem pořadatelů i vzdělávat v oblasti on-line komunikace a poukazovat na úskalí internetu. Chystají se do jednotlivých dílů zvát nejrůznější experty v sociální a marketingové komunikaci, politologii nebo žurnalistice. „Hledáme multitalentovaného člověka, který dokáže svým chováním inspirovat ostatní a který dokáže nejen fotit, editovat a natáčet, ale především tvořit zajímavý a motivující obsah. Internet dokáže ovlivňovat velmi mladé lidi a během soutěže na to z nejrůznějších úhlů poukážeme“, říká moderátorka INSTAHERO, Nikol Moravcová.

Každý z deseti finalistů si před začátkem prvního týdne soutěže vytvoří nový instagramový profil (business profil). Na tomto profilu bude plnit zadané výzvy a bude

se snažit oslovit odbornou porotu, která na základě této prezentace postupně vyřadí sedm soutěžících.

bottom of page