GymBeam předvedl moderní firemní kulturu v praxi. Do teambuildingu v Aténách investoval více než 16 milionů Kč
- magdalenacevelova
- 22. 6.
- Minut čtení: 2
Jedna z nejrychleji rostoucích evropských značek v oblasti zdravého životního stylu GymBeam uspořádala začátkem června čtyřdenní mezinárodní teambuilding v řeckých Aténách. Akce se zúčastnilo přes 300 zaměstnanců z 16 zemí a více než 50 content creatorů. Intenzivní a zábavný program zaměřený na posilování firemní kultury jen odráží úspěšný meziroční růst tržeb o 47 % ve druhém čtvrtletí roku 2025.

Na teambuilding do Atén, který uspořádal interní produkční GymBeam tým, dorazili účastníci speciálně pronajatým letadlem Boeing 737. Zaměstnance čekal bohatý program, který kombinoval vzdělávání, zábavu i kulturu – nechybělo devět interních školení na témata jako Google Sheets, GenAI nebo Tableau, inspirativní All Hands s vedením společnosti, ani návštěva starověké Akropole s výkladem od lokální kolegyně. Součástí programu byla také společná plavba na čtyřech lodích, tematický večírek ve stylu „Řeckých bohů“ a tradiční řecký večer s místní kuchyní, živou hudbou a tancem.
„Kolegové každý den dávají do své práce extra úsilí a často jdou nad rámec svých povinností. Investice do teambuildingu je proto přirozeným vyjádřením vděku za skvěle odvedenou práci, díky níž jako firma dosahujeme výborných výsledků. Ačkoliv se jedná o vyšší částku, v kontextu našeho fungování je nižší než průměrný denní obrat. Protože působíme mezinárodně, považuji za důležité, abychom se alespoň jednou ročně osobně setkali jako tým,“ říká Dalibor Cicman, zakladatel a CEO GymBeam.
Strategická volba destinace přinesla nejen silný zážitek pro zaměstnance, ale i výrazné provozní úspory. Řecko je sedmým největším trhem značky a Atény se díky přímým letům lokálnímu týmu a komunitě tvůrců ukázaly jako ideální volba. Celková investice do akce tak činila přibližně 16 milionů korun.
Atmosféru celého teambuildingu se navíc podařilo zachytit díky 50 content tvůrcům, které GymBeam přizval. Ti v průběhu akce natočili desítky hodin obsahu - materiály jsou zveřejněny na 52 YouTube kanálech s očekávaným dosahem v řádech desítek milionů zhlédnutí napříč 12 evropskými zeměmi.
Načasování není náhodné. GymBeam se v současnosti chlubí meziročním růstem tržeb o 47 % ve druhém čtvrtletí a zaměstnává přes 30 % lidí mimo Českou republiku a Slovensko. Proto se vedení rozhodlo poděkovat svým zaměstnancům netradičním a detailně promyšleným způsobem. Podle Dalibora Cicmana jsou právě silná firemní kultura a důvěra mezi lidmi tím, co firmu drží pohromadě v období růstu a změn. „Vnímám to jako investici do vztahů, které určují náš dlouhodobý úspěch. Skvěle zkoordinované týmy, které si důvěřují, jsou pro nás klíčové. Věříme, že právě to nás bude držet pohromadě i při plnění dalších ambiciózních cílů,“ zakončuje Cicman.





















Komentáře