top of page

GymBeam roste raketovým tempem!

Společnost GymBeam se dlouhodobě drží na špičce e-commerce hráčů střední a východní Evropy. Ani po první polovině roku 2023 se na tom nic nemění. Úspěchů dosahuje napříč všemi patnácti trhy, ve kterých působí. Nejrychleji se daří růst na tom ukrajinském a polském.




Za první pololetí roku 2023 firma dosáhla obratu 1,8 miliardy korun s meziročním růstem více 50%. Na českém trhu byl meziroční růst dokonce téměř 80%. “Tento růst se nám navíc daří i při zvyšování průměrné marže - ta se meziročně zvýšila o 6 %. Letos plánujeme vykázat i rekordní EBITDA (zisk před zdaněním, úroky a odpisy). Nejvíce nás pozitivně překvapila poptávka na ukrajinském trhu, kde jsme nyní jedničkou v naší kategorii, a úspěšná expanze na italský trh.” říká Dalibor Cicman, CEO GymBeam.


GymBeam roste nejen ekonomicky, ale i co se týče počtu zaměstnanců. V porovnání s minulým obdobím jich přibylo více než sto napříč všemi odděleními v rámci firmy.

Velké milníky tohoto pololetí pak pro GymBeam představují především zavedení automatizace skladů (mimo jiné expediční třídiče) a rozšíření skladů samotných. Ty se nyní rozkládají na úctyhodných 17 100 m2.


Společnost také získala ocenění Podnikatel roku od Innovation center v Košicích a její portfolio se rozrostlo například o novou a více barevnou kolekci prémiového oblečení STRIX nebo o první kolekci GymBeam plavek. Ani web nezůstává pozadu. Jeho návštěvnost meziročně vzrostla o 43 % a počet nových zákazníků roste stabilně také.


Do následující poloviny roku GymBeam vstupuje nejen s množstvím úspěchů a pokořených milníků, ale přirozeně také s řadou ctižádostivých plánů. Mezi ty patří například rozšíření výrobních kapacit z plochy 1500 m2 na 7000 m2 nebo zvýšení počtu výrobních linek ze stávající jedné na pět. Zajímavý bude jistě redesign jedné z privátních značek GymBeam, který v následujícím období proběhne. Nového kabátu se dočká BeastPink, inovativní brand zaměřující se především na produkty určené pro ženy a jejich zdraví, sebevědomí a pohodu.


Předpokládali jsme, že rok 2023 bude náročný - kromě ceny energií výrazně vzrostla cena surovin. O to víc jsem na naše výsledky pyšný,” uzavírá hodnocení Dalibor Cicman.


bottom of page