top of page

GymBeam s Davidem Luu posouvají hranice funkční výživy

Aktualizováno: 13. 11.

GymBeam, přední značka v oblasti výživy a fitness, rozšířila své portfolio o další influencerský produkt. Ze spojení se známým běžcem, influencerem a ambasadorem aktivního životního stylu Davidem Luu tak vznikla novinka TEMPO Hydrate – elektrolytový nápoj ve formě praktických sáčků. Slavnostní představení proběhlo 18. srpna v pražském GymBeam Hubu za účasti influencerů i fanoušků značky.


ree

Novinka TEMPO Hydrate byla vyvinuta jako odpověď na rostoucí poptávku po chytré, funkční a zároveň čisté hydrataci bez zbytečných sladidel či chemie. Produkt podporuje rehydrataci během fyzické aktivity i po ní, pomáhá udržovat optimální rovnováhu minerálů a snižuje riziko svalových křečí.


„TEMPO Hydrate je skvělým každodenním osvěžením pro každého, kdo žije aktivně, vědomě a s dostatkem energie pro sportovní výkon. Mám radost, že jsme spolu s GymBeam mohli vytvořit něco, co reflektuje nejen potřeby sportovců, ale nabízí alternativu běžných nápojů i pro každodenní fungování,“ uvedl sportovec a influencer David Luu.


Produkt přináší vyváženou kombinaci elektrolytů, která podporuje správnou hydrataci a regeneraci po fyzické zátěži. V každém sáčku se nachází pečlivě navržené složení minerálů – draslík, hořčík, vápník, sodík a chloridy – které tělo ztrácí pocením nejčastěji. Recepturu doplňuje inulin, stévie a přírodní barviva z betaninu a spiruliny. Nápoj je tedy bez cukru i umělých sladidel.


„Rozšiřujeme naše portfolio influencerských produktů a po velkém úspěchu SHRED!T a Enjoy věříme, že i TEMPO Hydrate si rychle najde své místo u zákazníků. Spolupráce s Davidem přinesla energii, autenticitu a cenné insighty ze sportovní komunity, díky nimž jsme mohli vytvořit produkt, který dokonale zapadá do filozofie GymBeam,“ dodal Dalibor Cicman, CEO GymBeam.


Složení TEMPO Hydrate je bez GMO a je vhodné i pro vegany. Borůvková příchuť dodává nápoji svěží ovocný charakter, který zachutná během i po tréninku. Praktické balení do tašky či kabelky obsahuje 30 sáčků a každá porce se jednoduše rozpustí ve 300 ml vody.


Kromě představení novinky byl součástí pondělního eventu i bohatý edukačně-zábavný program. Návštěvníci si mohli poslechnout panelovou diskuzi o produktu s nutričním terapeutem Oliverem Najmanem, zúčastnit se tematických challenges a především se zapojit do Sunset Energy Run, který si zaběhlo přibližně 130 návštěvníků. Ti si tak nový produkt vyzkoušeli rovnou i v praxi.

 
 
 

Komentáře


let's get friendly

 

V kolkovně 3                                  hello@friendlyfriends.cz

Praha 1 - Staré Město

110 00

Czechia                                         T: +420 724 666 103

 

 


 

 

 

  • Tik Tok icon
  • Instagram icon
  • Facebook icon
  • Linkedin icon

© 2025 Friendly Friends s.r.o., Šimůnkova 1607/17, 182 00 Praha 8 - Kobylisy IČ: 29049628, Tax id: CZ29049628

hang with us on social
 

bottom of page