GymBeam zamířil do regionů: na své tour propojil influencery s fanoušky v pěti městech Česka a Slovenska
- magdalenacevelova
- 3. 9.
- Minut čtení: 2
Aktualizováno: před 4 dny
GymBeam úspěšně zakončil svou letošní GymBeam Tour, v rámci které zastavil mezi 25. a 29. srpnem v pěti městech napříč Českem a Slovenskem. Akce přinesla fanouškům nejen setkání s oblíbenými influencery a sportovci, ale také pohybové výzvy, zábavný doprovodný program a inspiraci k aktivnímu životnímu stylu. Tour přilákala celkem 830 účastníků všech věkových kategorií.

GymBeam během své tour zavítal do pěti českých a slovenských měst – kromě hlavních center Prahy a Bratislavy se zastavil také v regionech, a to konkrétně v Brně, Olomouci a Košicích. Přilákal tak dohromady 830 návštěvníků všech věkových kategorií. Fanoušci se mohli setkat s oblíbenými influencery, mezi které patřili třeba Jakub Enžl, Willy Cao, Jan Liška, Immanuel Adenubi, Bára Vanská, Laura Vrbičanová, Peter Lackovič či Ján Kato.
Program nabídl řadu interaktivních aktivit – od sportovních výzev, v nichž si účastníci mohli otestovat svou sílu a dovednosti (například v disciplínách jako deadlift, kliky nebo farmářská chůze), přes vážení přesné dávky proteinu bez odměrky až po natáčení Rest Day podcastu přímo před publikem.
Velký úspěch měl také Meet & Greet s ambasadory, kde nechybělo focení, osobní rozhovory, Q&A a diskuze, které umožnily fanouškům zeptat se svých oblíbených influencerů na zajímavé otázky. Nechyběly ani ochutnávky top produktů z portfolia GymBeam, díky nimž si návštěvníci mohli vyzkoušet, jak chutnají bestsellery či novinky ze sortimentu značky. Díky této různorodé kombinaci se podařilo propojit zábavu, sport a vzdělávání a oslovit jednotlivce i celé rodiny.
Akce byla zakončena proslovem Dalibora Cicmana, CEO a zakladatele GymBeam, který zdůraznil význam osobního propojení s komunitou: „Naší vizí je přibližovat fitness komunitu lidem i mimo hlavní města. Chtěli jsme ukázat, že GymBeam není jen značka, ale komunita, která spojuje a inspiruje. Atmosféra v každém městě byla fantastická – lidé se scházeli nejen kvůli oblíbeným influencerům, ale hlavně proto, aby si užili radost z pohybu, aktivního programu a společně stráveného času. Bylo pro nás velmi příjemné setkat se s naší komunitou tváří v tvář. Tour se pro nás stala jakýmsi pilotním projektem, který se jednoznačně osvědčil. Už teď se velmi těším, jak v příštím roce posuneme celou akci na vyšší úroveň a přiblížíme se dalším lidem.“
Akce se setkala s vynikajícími ohlasy od účastníků i influencerů. GymBeam Tour splnila svůj cíl a úspěšně propojila online komunitu s offline zážitkem, což potvrdilo, jak silná a angažovaná je její fanouškovská základna. Značka proto plánuje v budoucím roce tour opět zopakovat.





















Komentáře